Friday, January 27, 2012

Winners and Random Thoughts From This Week

I hate picking winners, so I ALWAYS  use random.org to do it for me. :) I had a lot of entries, so thank you for entering! Now, for the winners!

Query Critique goes to : Meredith!

1st Chapter Critique goes to: Amanda Olivieri!

$10 Amazon gift card goes to: Jessie Humphries!

Yay! Congrats you guys! Shoot me an e-mail and we'll figure out the critiques. :) And no worries, I'll do another contest soon! :D

Now, for some random thoughts for the week.

1. My son turned seven. SEVEN. It's so crazy how fast time flies. I remember the day I had him. Sort of. I had so many drugs in me I didn't know who I was! Haha. True story.

2. This has been the hardest week of my writing journey. I'll share some details at a later date, but everything happens for a reason. I have to remember that.

3. LTUE is in 2 weeks! WOOT! So excited to meet some of you in person!

4. Applejacks are delicious.

5. Thank you all again for following me and reading my blog. I'm so happy I have such supportive and wonderful friends. :)

Have a great weekend!

22 comments:

Jessie Humphries said...

Yessss! Yes, Yes, Yes! So voodoo does work? Because I have been casting all sorts of spells on you Chantele, I mean Random.org, to get this prize! You so totally rock!

Sarah Pearson said...

Congratulations to the winners :-)

Don't talk to me about time flying - I've got 2 girls who can legally leave education in 5 months (although, they'll do so over my dead boddy ;-)).

Jenny S. Morris said...

Congrats to the winners. Sorry this week has been so hard. Cyber hugs.

Amanda Olivieri said...

Omg YAY!!! I'm super excited! :) Also, I hope everything is okay! Things usually DO happen for a reason, whatever it is.

Ruth Josse said...

Double WOOT! So excited for LTUE!

I don't like number two. At all.

Angela Brown said...

Three cheers to the winners.

Chantele, you little one is the same age as my Chipmunk. How cool! And I SOOOO understand the feeling of remembering some things for the day of birth. Until someone showed me the incriminating photos, I didn't even know people were taking pictures.
Gah!

Here's to hoping things have settled and moving along better on your writing journey.

Tasha Seegmiller said...

My baby turns seven in six weeks. I'm freaking out. This can't be happening.

This week has kicked my butt in pretty much every capacity. Life has been completely working me over. I am surviving with cinnamon bears and diet coke - you?

L. Diane Wolfe said...

Congrats to the winners.

The random Applejacks comment made me laugh.

Katie Dodge said...

Congrats all you winners! And no worries about #2, I know good things are in store for you this year!
Two weeks?! Yay!!!

Christine Rains said...

Congrats to the winners!

My son has developed a love for Applejacks. I use to be able to hide my cereal, but he's too clever now!

Shallee said...

I'm sorry you've had a rough week. :( I guess the bumps in the writing road come to all of us at some time or other. If you need to vent or anything, feel free to email!

And I can't wait to meet you in person at LTUE. :)

Michael Offutt, Tebow Cult Initiate said...

1) Congratulations to the winners.

2) Apple Jacks ARE INDEED delicious.

3) You should also try Cinnamon Toast Crunch.

prerna pickett said...

yay for the winners! Have a great weekend.

Angela Cothran said...

My youngest will be 7 in two week and it blows my mind!!!

Peggy Eddleman said...

Congrats to the winners! So very awesome!

And I hope your week gets a billion times better. I totally believe everything happens for a reason, too.

Also, I've spent the last few minutes just staring at the sides of your blog. Have I told you lately how much I love it?

catherinemjohnson.wordpress.com said...

Ooh I must try apple jacks. Sorry to hear you've had a bad week. Life!

Leigh Covington said...

You rock Chan. And congrats to the winners! Whoo-hoo!

erica and christy said...

Random.org always picks our winners! Yay random!! (my kid turns 11 next month. yikes!! and, alas, no drugs. I'm still a little pissed about that.)

Go Applejacks! Go winners!
erica

Kelley said...

Yay Winners!

And Applejacks. Holy cow, haven't had those in awhile.

Now I really want some...

Meredith said...

Yay! Oh my goodness, I'm so excited! I'm emailing you right now--my query could use a lot of work! And I'm sending you good thoughts. Tough writing weeks are the worst.

Jade Hart said...

That's awesome to the winners. I wished I'd found your blog earlier to participate. :)
I'm a new follower so looking forward to future competitions :)

Have a great writing day :)

Candice said...

My son turned seven this week two. I'm crying in my Cheerios about it. Sometimes I just want time to slow down!